Vi har kul!

De sista fyra dagarna
Har varit de bästa i mitt liv.. so far.
Det har snöat 210cm.. "BOM"
Har haft drömlika åk med pillows, dropp och hopp..

Till pappa Hans Jonsson:
Pudret är som på film.

Det var ett tag sedan vi skrev något, detta har hänt..
Vi har införskaffat ett nytt boende. Det är snarlikt det förra men är lite bättre planerat, dock är internet sämre än sämst. Vi förbrukar därför vår icke-skidtid med Joakim Sandqvists samling av svåra och ibland lite pretentiösa filmer,+ att vi har börjat läsa en del.

Skäggen och mustascherna var kul i början, men det drar ner en i sörjan .. Nu ser vi mest ut som luffare, förvisso lite tuffare. Att ansa skägg är lite som att skala ägg..

Parken i Whistler är crazy-shit, otroligt lekfull och med mycket variation. Vi har även varit på besök i stora XL-parken. Hoppen där är större än hus och det är bus..  Jag hoppas att både Viktor och jag förblir skadefria, det finns mycket kul att slå sig på här!

Fotografier
Jag och Viktor har aldrig tid med att ta kort,dock är våra sambos duktiga fotografer. Vi snor lite av dem även om de fylls av irritation.. Deras bloggadress är www.overseas2011.blogspot.com...

Bloggkrig
De beryktade dispyten mellan bloggarna  Yeswecanada,Japanwecan,Yeswescania och Kissie håller på att lösa sig, allt var bara ett missförstånd..



Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser härligt ut! Vi kom tillbaka från Verbier i dag och har också haft helt otroligt bra - förstår att du har de bästa dagarna i ditt liv.Ser fram emot nya bilder! Kram/mamma Lotta

2011-02-20 @ 18:57:27
Postat av: Lotta

Nej, nu vill jag ha lite mer info. Längtar efter dig!



KRAMAR /mamma Lotta

2011-02-27 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0